9 Kasım 2012 Cuma

Sihirli Kahve Çekirdekleri

Kahve tanecikleri / çekirdekleri ile yapılan tasarımlara bayılıyorum. Hem sıcacık hem de cool bir havaları var ve işte bu tam olarak benim evimde istediğim hava. Sadece güzel görünmek ile kalmayıp işlevsel olarak da kullanılabiliyorlar. Aşağıda paylaştığım örneklerdende görebileceğiniz gibi hazırlanmaları çok kolay olduğu gibi yaratıcılığa çok açıklar.

Bu fikre gerçekten hayran kaldım, denemeyi düşünüyorum.


Bu tasarımı en kısa sürede evde kendim yapıp sizlerle paylaşacağım


Bu da henüz kullanmaya kıyamadığım kahve tanecikli sabunum :)


Özellikle mum ve kahve birlikteliği bu aralar inanılmaz moda, bu mumları yapı marketlerinden kolayca bulabilir ya da kendiniz yapabilirsiniz. Nişan organizasyonum için İnci Mum ile çalışmıştım, azönce sitelerinde gördüm onlar da bu modaya uymuşlar.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder