11 Aralık 2012 Salı

Annemin Düğme Kutusu'na Devam :)

dugme-indulgy.com
"Annemin düğme kutusu" başlığı size tuhaf geldiyse muhtemelen önceki düğme yazımı okumamışsınızdır, öncelikle merakınızı gidermek istiyorsanız yazıma buradan bir gözatabilirsiniz ;)

Buaralar düğmelere merak saldım, ne zaman düğme kullanılarak yapılan cıvıl cıvıl tasarımlar görsem gülümser oldum. İşte beni gülümseten, paylaşmak üzere derlediğim düğme projeleri :) 


kitschandcurious.blogspot.co.at
www.liveinternet.ru
www.liveinternet.ry
dugme-indulgy.com
dugme-indulgy.com
www.craftycrafty.tv
enchantedrosestudio.blogspot.co.at
marcella-cataldo.blogspot.co.at
www.etsy.com
yellowblackbird.blogspot.co.at
www.henryhappened.com daha önce bu fikrin kahve tanecikleri ile olanını paylaşmıştım, buradan görebilirsin ;)
craftandcreativity.com
www.iheartnaptime.net
cherblashley.typepad.com
thenavystripe.blogspot.co.at
dugme-indulgy.com
dugme-indulgy.com
dugme-indulgy.com
dugme-indulgy.com
dugme-indulgy.com

Bu yazım ilgini çekebilir, tıkla;)

2 yorum:

  1. çok tatlılar:) ayrıca bayıldım bloguna takipteyim artık ;)

    kucuksirinmutluluklar.com

    YanıtlaSil