31 Aralık 2012 Pazartesi

Kurabiye Evcikler


Bu fotoğrafı gördüğüm an bu evciklere bayıldım! Ama yapabileceğimden pek umudum olmadığı için sadece hayran hayran bakınmakla yetindim. Meğer kolayı varmış :)

İnternette gezinirken bu kalıplarla karşılaştım, hamuru hazırlayıp sadece iki dokunuşla ihtiyacınız olan tüm parçaları hazırlamış oluyorsunuz, geriye yapboz gibi parçaları birleştirmek kalıyor. Evcikler ister fotoğraftaki gibi fincanın üzerinde ister kenarında servis edilebilir, sonra da misafirlerin yüzündeki gülümseme itinayla fotoğraflanır :) Yazarken bile çok eğlendim! :)
source
source
source
Şuan kalıplar bu sitede satılıyor ama ben Türk sitelerinde ya da mağazalarda malesef henüz görmedim. Görürsem ilk işim size yazmak olacak ;)

Bu yazım da ilgini çekebilir!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder