31 Ocak 2013 Perşembe

Kahvaltı Masası Değil, Sanat!!!


Tasarım Yağıyor Facebook sayfası takipçilerinden sevgili Nesibe Hanım şaheser gibi bir kahvaltı hazırlamış ve fotoğraflarını benimle paylaştı. Her birine ayrı ayrı hayran kaldım. Çok yaratıcı ve çok sevimliler. Eğer ben o kahvaltıda olsaydım muhtemelen yemeye kıyamaz sadece fotoğraflarını çekerdim :)





Nesibe Hanım daha önce de hazırladığı kitap ayıraçlarının fotoğraflarını iletmişti, yeni tasarımlarının fotoğraflarını heyecanla bekliyorum.


Teşekkürler, sevgiler :)

                                                                 Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)         
                                                                                                      Bu post da ilgini çekebilir ;) 



13 yorum:

  1. çok şirin hepsi baya bir emekle yapılmış çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, ben de hepsine bayıldım. Ben de deneyeceğim, umarım başarılı olurum :)

      Sil
    2. HERKESE BURDAN GÜZEL YORUMLARI İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM...:)

      Sil
  2. süper olmuş, ne kadar da uğraş var maşallah:)

    YanıtlaSil
  3. ayyy çook güzel olmuş bunlar:)elinize sağlık
    omurinandi.blogspot.com bende beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hepsi muhteşem.bu tür şeyleri genelde çocukları kahvaltıya özendirmek için yapıyorlar ama yetişkinlerinde gözüne hitap ediyor.kesinlikle denemeli.

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle çok ilham verici bir kahvaltı masası olmuş :) çok beğendim Nesibe Hanımın ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. cok sirrinler hepsiiiiii insan yemege kiyamiyor :) ugurböcekli peynirli dommatesli olanlari bende yapmisdim dogum günü buffe icin herkes begenmisdi :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ozaman senin de ellerine sağlık. her ne olursa olsun birşeyler tasarlamak gerçekten çok keyifli :)

      Sil
  7. ben bunlara bayildimmmmmm
    resim gibilerrrrr
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Hepinize Nesibe Hnm adına tekrar teşekkür ederim.

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. benim civciv salatamdan gerçekten bunlarda harika olmuş:)

    YanıtlaSil