30 Mart 2013 Cumartesi

Evimize Gülücük Geldi :)


Benim haftasonum misafirlerimin getirdiği ciciler ve benim onlar için hazırladığım sütlaç sayesinde kocaman bir gülümseme ile başladı.
Yaş ortalaması 70 olan misafirlerim bu vintage servis tabağını yıllar önce İngiltere'den almışlar. Şimdi ise tabağı çikolatalar, yumurtalar ve kendilerinin ördek, tavşan ve civciv formu verdikleri badem ezmeleri ile süslenmiş şekilde bize hediye ettiler.

Ben badem ezmesinden hoşlanmadığım için onları eşime bırakıp çikolatalara göz diktim. :) Tabağın boş hali ise böyle;

Kendisi adeta bir tablo, sanırım kıyıpta kullanamayacağım ve sadece dekor olarak değerlendireceğim.

Bu da benim sütlacım. Sütlacı tabaklara koyduğumda birden çok beyaz ve sıkıcı göründüler gözüme, ben de böyle renklendirdim, misafirlerim kendisine bayıldı. :) Şu şekilli süsleme çikolatalarına sanırım aşığım!!! 

Bu haftasonu sizin de evinize gülücük gelmesi dileğiyle ;)

Sevgiler,

Gökçe.


4 yorum: