5 Temmuz 2013 Cuma

Balığınızı Nasıl Alırsınız?

 

Evet konumuz balıklar ama ben köpeğimin fotoğrafı ile yazıya başlıyorum, neden mi? Şöyle;

Hayvanların insanların en iyi dostlarından olduğuna inanıyorum. 13 yılın ardından geçen Ekim ayında sevgili köpeğimi kaybettikten sonra bunu daha iyi anladım. Zaten köpeğimin adı da "Dost" idi. Kuzum benim, nasıl özlüyorum onu...

Her nekadar tüm hayvanları sevsem ve deyimin tam anlamıyla karıncayı bile incitmesem de (evimde birkaç gündür karıncalar var onları sadece izliyorum ve nasıl durduracağımı bilmiyorum :)) köpeklerin yeri bende ayrıdır. Yalnız köpek bakımı malesef çok da kolay değil. Özellikle çalışan ve seyahat etmeyi seven aileler için daha da zor oluyor. Bu yüzden bir çok aile bakımı oldukça kolay olan balıkları tercih ediyor. Hatta sadece aileler değil, iş yerleri, alış veriş merkezleri, okullar, oteller, restaurantlar...

Balıkların hayvanlarla iletişime geçme dürtümüzü törpülemesinin yanında bir de göz zevkimize hitap etme (estetik) yönü var. Bu nedenle de akvaryumlar sıklıkla tasarım objesi olarak da kullanılıyor. Çok tatlı olanlar da var , yok artık dedirtenler de.  Bugün farklı mekanlardaki ilginç akvaryum projelerini paylaşıyor, akla aykırı gelen ama bazen çok güzel olan banyo, mutfak ve yatak odası akvaryum projelerini de başka bir posta bırakıyorum ;)

Yorumlarınızı ve en sevdiğiniz tasarımları merak ediyorum!!!

1.
source
2.
by Seavisions
3.
source
4.
designed by Psalt Design
5.
6.
7.
source
8.
source
9.
source
10.
source
11.
Designer Takuro Yamamoto
12.
Designer Amaury Poudray
13.
Designers Sheng-Zhe Feng and Ling-Yuan Chou
14.
15.
source
16.
source
17.
source
18.
source
source
19.
20.
source
21.
source
22.
23.
24.
designed by Ali Musani
25.
26.
                                   source
27.
28.
29.
source
30.
source
31.
source
32.
source
33. 
source


Yazımı yine kuzumun bir fotoğrafı ile tamamlamak istiyorum ve herkese cıvıl cıvıl bir haftasonu diliyorum!




 Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)
 

Bu post da ilgini çekebilir ;)


2 yorum:

  1. Bayıldım ben bunlara ya özellikle gitar şeklinde olana ve mario oyunu şeklinde olana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet her ikisi de çok yaratıcı :) hele Mario bomba :D

      Ben daha çok dinlendirici tasarımları sevdim, evimde 1,11,13 ya da 17 tarzında bir akvaryumum olsun isterdim.

      Sil