14 Ekim 2013 Pazartesi

Aslında konu "kabak"

Diyet yemek yemekten de yapmaktan da hoş lan mı yo rum !

Kocanın midesi rahatsız, ara ara nükseden gastriti problemi var ve biz yine o "ara"lardan birindeyiz. Zavallı koca Pirinç ve çorbadan bıktı haliyle. Ben de çocuk kandırır gibi tadı güzel olmayan şeyleri hoş bir sunumla kocaya yedirmeye çalışıyorum. Bu çabalarım sırasında böyle bir kabak yemeği ortaya çıktı. İçerik: fırında kabak, haşlanmış patates, haşlanmış havuç, yağsız peynir (çok sıkıcıııı :))

Kabak demişken, aşağıdaki fotoğrafı belki siz de benim gibi sosyal medya da görmüşsünüzdür. Bilgi ne derecede doğru bilmiyorum ama kendisi Vietnam kabağı imiş. Fotoğrafa yapılan, acı acı güldüğüm yorum: "Bu kabak Türkiye'de yetişse Hüseyin Çelik kökünü kuruturdu." 

Araya hemen Ayşe Arman'ın okunmasını tavsiye ettiğim bir yazısını sıkıştırıp, çektiğim bir sonbahar fotoğrafıyla sizi başbaşa bırakıyorum.
Langenrohr

Sevgiler,

Gökçe.

 Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)

Bu post da ilgini çekebilir ;)

3 yorum:

  1. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you for your lovely comment dear Nessa :) I am already following you ;)

      Sil
  2. What a wonderful picture!
    Maybe we can follow each other on GFC and Bloglovin, if you want? Let me know :)

    Kisses,
    Maria
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    YanıtlaSil