27 Kasım 2013 Çarşamba

Bu Sene Hediyelerimizi Kendimiz Paketliyoruz!


Evet kabul ediyorum bazı mağazalar çok güzel hediye paketleri yapıyorlar ama evde kendi yaratıcılığımızla çok daha güzel paketler yapabileceğimiz konusunda iddialıyım! Bu sene ki favorim saman renkli paket kapları!

Saman renkli kağıtlar (kese kağıdı) çok iddiasız ve nötrler ama bu sayede her renkle çok kolay kombinlenebiliyor ve mükemmel sonuç veriyorlar.
source
Ben bir ay kadar önce bu kağıtlardan almıştım, kafamda bir kaç fikir zaten vardı ama bu internetteki bu fikirleri görünce daha da heyecanlandım. Hediyelerimin hepsi neredeyse hazır ve şimdi onları kaplamak için sabırsızlanıyorum! :)

Bu paket için burada yapımını anlattığım çiçeklerden de kullanabilirsiniz.




Hatta saman kağıdı bile satın almanıza gerek yok! Gazete de çok hoş bir sonuç veriyor!

ÇOOOK iyi fikir!
source
source
Geçen seneki favori hediye kabını da paylaşmadan geçemeyeceğim. İhtiyacınnız olan sadece bir yazıcı, kırmızı bir kalem bir de paket süsü :) 

Geçen sene verdiğim yılbaşı tüyolarını burada, burada ve burada bulabilirsiniz ;)


Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)

Bu yazı da ilgini çekebilir ;)

11 yorum:

  1. Gazete kağıdı gayet masrafsız:))
    Ayrıca çok da pek de güzel olmuş çok da güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de valla, bakalım benim paketlerimi de beğenecek misin? Hediyelerimi paketlemeye başladım :)

      Sil
  2. çok güzel:))) özellikle fotoğraflı olanlara bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o benim de favorilerimden, hem şık hem de anlamlı bir paket :)

      Sil
  3. aa cok guzel bunlar kesin denerim tam benlikmiş :)

    YanıtlaSil
  4. çoook güzeller çoook...ben de paket yapmayı çok seviyorum...daha geçen mat altın renginde paketler aldım, bu tüyolardan sonra yılbaşına iddialı paketlerle gireyim bari ne yapayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paketlemeye başlayınca bir sürü yeni fikir geldi benim de aklıma, çok eğlenceli :)

      Sil
  5. Dantelliyle son bulmacaliya bayildim. Tamda xmas oncesi bi hediyesme paketleme telasi baslamisken ilac gibi oldu postun :)) tesekkurler yine cok guzel bi yazi cok guzel fikirler :))
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımın işe yaramasına çok sevindim. Haydi pamuk eller paketlere :)

      Sil
  6. Bayıldımmmm... fotoğraflıya özellikle...
    ben de saman kağıdına bayılıyorum.. bir de nota sayfaları hoş oluyor aklında olsun..
    mutlu bri haftasonu diliyoruummmmmmmmm

    YanıtlaSil