1 Mayıs 2014 Perşembe

Benim Nisan'ım!

Die Zauberflüte - Volksoper


Carmina Burana - Volksoper

Bizim caddede bir hareket var!

 Bugün günlerden #bisiklet :)

La Traviata - Volksoper

Doğum günü mutlusu

Doğum günü çiçeği


Salzburg'da bahar

Bu sene Paskalya bizim evde çok tavşan yaptı. :)

Eriksiz bahar olmaz!

Eve gelince masanın üzerinde bulduğum, Nisan'ı güzel kapatmamı sağlayan laleler ve tatlı not :)


 Hoşgeldin Mayıs, hoşgeldin 1 MAYIS !


    Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)
Bu post da ilgini çekebilir :)

2 yorum:

  1. almanya aklima geldi dogdugum yerler gezdigim yerler :) cok özlemisim wien salzburgdada cok gezdim cok seviyorum oralarida ama en cok en cok en cok bisiklet kültürünü özledimm

    Mein Blog/Blogum


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim su ana kadar bisikletim yoktu ama Agustos ayi itibariyle olacak, dört gözle bekliyorum. :)
      Keske ülkemizde de bisiklet yollari, parklar Avrupa´daki kadar cok olsa. Malesef sehirlerde nefes alabilecegimiz bir yer kalmadi, ne mutlu kasabalarda, köylerde yasayanlara...

      Sil