28 Mayıs 2014 Çarşamba

Dekorasyon - Budapeşte


Budapeşte'de trenimizin kalkmasını beklediğimiz son saatlerimizi tren garına 100 m kadar uzaklıktaki ARENA PLAZA alış veriş merkezinde geçirdik. 

Neredeyse tüm mağazaların karşısında soğuk kanlılığımı koruyabilirken dekorasyon mağazalarına çığlıklarla koştum. Neyse ki koca bu halime alıştı. :)

Şu çay servis takımlarına hastayım!!!

Baykuşları seviyoruz!!!





Heryerde bahar!


Soldan ikinci abajura AŞIK OLDUM !






Bayılıyorum bu çatlak trende !


Ben ekmekten önce bu ekmeklikleri yerim!!! :)

 Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)

Bu post da ilgini çekebilir ;)


8 yorum:

  1. çok güzeller,insanın çok parası ve çok yeri olmalı :) al al bunun da sonu yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, sonu yok. Kapitalizm kanımıza işlemiş...

      Sil
  2. Baykuşlu şeyler harikaa :) çok güzeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ivit çok tatlılardı! Yakında ben de baykuşlanacağım ;)

      Sil
  3. Ahhh şu kadınlar...
    Asansörün kapısındaki aralıktan bile karşıdaki dükkanın herhangi bir rafındaki minicik çay kaşığını bile görüp peşine düşerler:))

    Rengarenk ürünler, insan seçim yapmakta zorlanır herhalde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet işte o biziz :) Neyse ki erkekler alıştı artık bu halimize ;)

      Sil
  4. bu tarz magazalara bayılıyorum :) makaronlu demlikler ve baykuşlu tereyağlıkların hiç kurtuluşu olmazdı eğer orda olsaydım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benden kaçışları oldu neyse ki! Son zamanlarda o kadar çok demliğim oldu ki sanırım yenilerine yer ayırabilmek için eskileri eksiltmem gerekiyor..

      Sil