6 Ocak 2013 Pazar

Keçeden Mumluk Yaptım!


Bu yazımda anlattığım gibi evimdeki dışı keçe ile kaplı vazoyu bir süre kullandıktan sonra ondan sıkıldım ve cam vazo ve keçeyi farklı farklı değerlendirmeye karar verdim, çok da iyi yaptım, müthiş huzurlu bir köşe edindim :)

Vazonun ilk hali böyleydi, içinde çikolata ve şekerlerimiz vardı :)

Vazo ve keçeyi ayırdım
              

Vazoyu bu yazımdaki gibi değerlendirirken, keçenin içine mumu bir bardağın içine koyarak yerleştirdim. Böylece mumluğum tamamlandı :) (Mumu doğrudan bardaksız koymak keçenin tutuşabilme ihtimali nedeniyle tehlikeli olabilir.)
              

Sonra da camımın önünde durmakta olan beyaz güvercinlerimin ortasına iliştirdim yeni mumluğumu :)


Keçenin içine farklı renkte bardaklar koyarak mumluğa farklı renkler de katabiliyorum :)
                            

Şimdi evimizin bu köşesini özellikle akşamları daha çok seviyorum :)




                                                           Bu yazım da ilgini çekebilir ;)






8 yorum:

  1. Harika gözüküyor bende hiç beceri yok ama belki senden biraz birşeyler kapabilirim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Keçe hazır olduğu için çok zor değil aslında , keçeye şekil vermek asıl zor olan.. Bence beğendiysen bunu kesinlikle dene: http://tasarimyagiyor.blogspot.co.at/2013/01/makyaj-frcalarm-ozgur-braktm.html Yapması çok kolay ;)

    YanıtlaSil
  3. Şahane görünüyor. Ellerine sağlık:)



    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık, hakikaten emek vermişsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, benimki seninkine göre çok daha kolay tabi :)

      Sil
  5. keçeye nasıl şekil verdin ayrıca içinde cam bardak var demi yoksa tek keçe mi mumu yakınca bir sorun olur mu ki yapmayı düşünüyorumda ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keçeye şekil vermedim, bana o hali ile hediye gelmişti. Malesef sana bu konuda yardımcı olamayacağım :(

      Sil