2 Ocak 2013 Çarşamba

Makyaj Fırçalarımı Özgür Bıraktım


Herşey internette gezinirken karşılaştığım aşağıdaki fotoğrafla başladı :)


Kahve taneciklerini ne kadar şık bulduğumu biliyorsunuz, bilmeyenler bu yazıma bir göz atabilir. :) Bu fotoğrafı gördüğüm ilk anda aklıma koymuştum aynısından yapmayı, hem kolay hem de şıktı, masama da çok yakışacaktı. Evde daha önce hediye gelen dışı keçe ile kaplı bir vazom vardı. Bana geldiğinde içi Avustura'nın ünlü Mozartkugeln çikolataları ile doluydu. Tabi bu çikolataların ömürleri pek uzun olmadı. :) Boşalan kavanozu yine evimizde bulunan çikolata, şekerlerle doldurdum ama zamanla hem bu görünüşten sıkıldım hem de çikolatalarımız için bu vazonun yeterli olmadığını farkettim. :) 

Derken yukarıda gördüğüm tasarım aklıma geldi. Keçeyi vazodan ayırdım ve ikisini farklı farklı değerlendirmeye karar verdim. Keçe ile ne yaptığımı da önümüzdeki günlerde paylaşacağım, takipte kalın ;)

Vazo ve kahve taneciklerinin hikayesi ise adım adım aşağıda :)







bu fırça takımını geçen sene almıştım, seyahatler için bu derli toplu çanta gerçekten çok kullanışlı ama evde sürekli kullanım için pratik değil, evde fırçalara ögürlük zamanı! :)

ve işte final, masama baktıkça sırıtıyorum :)

Eğer renki, cıvıl cıvıl birşeyler istiyorum derseniz düğmeler, boncuklar ya da cam bilyalar kullanarak aşağıdaki gibi daha hareketli birşey de yapabilirsiniz. Benim kavanozumda sadece fırçalarım duruyor ama göz kalemleri için de güzel bir çözüm. Siz de yaparsanız fotoğrafları için benimle iletişime geçin, paylaşayım. ;)
source
                                                                                               Bu tasarımlar da ilgini çekebilir, tıkla ;)






2 yorum:

  1. evet ya bu yapabileceğim kadar basit
    ama bişe rica edeceğim şu yorum gönderirken yok sayı gir yok kelime gir bunlar sıkıyor beni kaldırırmısın lütfen insan yorum göndermek istemiyor bunlarla uğraşırken sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geri bildirim için çok teşekkürler canım, ben o durumu farkında değildim, hemen düzelttim :)

      Sil