15 Şubat 2013 Cuma

Do you like candles? Yine mumluk yaptım :)

                           
Kendi postuyla kendini gaza getiren kişiye Gökçe denir! :) Söz konusu post bu efendim. Bu kadar güzel mumluğu gördükten sonra evde gözüme bir viski bardağı kestirdim sonra da bir adet mum ve daha önce dekoratif olarak kullandığım gül yaprakları. Sonra da olaylar şöyle gelişti...

The person who winds herself up with her own post is called Gökçe :) The related post is this. After I saw as many pretty candle diy projects I zoomed in a whiskey glass, a tealight and a few rose leafs which I already had at home as a decoration object. Then it has developed so...



Burası benim banyom. Yeni mumluğum şuan banyo dolabımı süslemekte:)
Here is my bathroom. My bathroom cupboard seems much nicer with my new candle holder :) 


I have just thought and got a new idea. I can make a few more of this and use to decorate dinner table. It would fit perfectly with the serviette which is fugured also with rose leaf and a simple table cloth, wouldn't it? I gues I will try this too :) Actually it would be awesome for Valentine's Day dinner but I am a bit late for it :(

Şimdi düşündüm de bundan birkaç tane yapıp sofrada kullanmak çok daha güzel olabilir. Gül yaprakları ile uyumlu tonlarda peçeteler ve sakin bir masa örtüsü ile, ne dersiniz? Benim gözümde canlandı bile, sanırım onu da deneyeceğim :) Gerçi sevgililer günü konseptine çok güzel uyardı, birazcık geç kaldım :(

Güzel bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle, sevgiler :)


                                                             Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)

14 yorum:

  1. Yapımı basit, görüntüsü şahane :) Çok güzel olmuş canım.

    YanıtlaSil
  2. çoook güzel olmuş:)bayılıyorum bunlara zaten
    sevgiler
    omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. gece görüntüsü çok hoş olur kesin.kolay ve güzel eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. MaşAllah sana! Hem hamaratlığına hem pozitif enerjine :)

    YanıtlaSil
  5. Pek bi şirin olmuş elinize sağlık:))


    Sevgilerimle
    Sümeyra

    birdilimportakal.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş, hele gece görüntüsü çok hoş. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık benimde çok hoşuma gitti :)
    ayrıca blogunda çok faydalı postlar var :)
    banada beklerim mutlu olurum takipleşmek dileğiyle sevgiler...
    http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumuna çok sevindim, teşekkür ederim, hemen geliyorum mutfağına ;)

      Sil