4 Ekim 2013 Cuma

Sürpriz Çantada Ne Vardı?

Eylül ayında gerçekleştirdiğimiz Küçük Mutluluklar çekilişimizde hatırlarsanız, hediyeler arasında bir de sürpriz vardı. Kazanan hediyelerine kavuştu ve burada söz verdiğim gibi sürprizi açıklamanın zamanı geldi. Sürpriz çantasının içinde el emeği ve mululuk vardı!
Çocukken hep denizden gelecek, içinde rulo halindeki kağıda yazılmış bir mesajı olan şişenin hayaliyle yaşardım. Çok büyülüydü benim için, düşünsenize  nezaman yazıldığını bilmediğin, hiç görmediğin, tanımadığın birisinden gelecek, suyun içinde olmasına rağmen şişe onu koruduğu için yazılı olduğu kağıdın eriyip gitmeyeceği ve seçilmiş kişi sen olduğun için deniz kenarında onu başkasının değil de senin bulacağın bir mesaj... Bu çalışmayı yaparken de motivasyonum bu çocukluk hayalim oldu. :)

Deniz Konseptli Dilek Şişesi
İhtiyaçlar: Cam şişe (ben bu ürünün boşalan şişesini kullandım), makas, minik taş ya da deniz kabukları, makas, çakmak, çok kalın olmayan bir kağıt, renkli kalemler, urgan yada kalın ip, yapıştırıcı ya da silikon, şişe mantarı.

Önce saman rengi bir kağıdı makasla küçültüp okul yıllarında yazdığım mektupları anarak :) kağıdın kenarlarını çakmakla yaktım. 

Renkli kalemlerle kazanan için dileğimi yazdım :)

Kağıdı rulo yaparak, daha önceden içine taşları eklediğim şişenin içine koydum. Bu noktada kağıdın ince olması önemli, önce daha kartonumsu bir kağıtla denedim ama rulo yaparken kağıtta kırılmalar olduğu için kağıdımı değiştirmeye karar verdim. 




Daha önceden elimde bulunan bu mısır koçanımsı ip ile (urganımsı malzemeler de kullanılabilir)şişenin ağzını yapıştırıcı yardımı ile kapladım. Yapıştırıcı yerine silikon da kullanılabilir.

Sıra geldi deniz konseptini tamamlamak üzere şişenin ağzını kapatmaya. Bunun için elbette en güzel seçim mantar. Yalnız şişenin ağzı dar olduğu ve elimde bu kadar küçük bir mantar olmadığı için mantarımı bıçakla keserek küçülttüm.

Mantarı da kapattığımda deniz konseptli dilek şişem hazırdı! 

Aslında kazananın içine farklı mesajlar koymak isteyebileceğini düşünerek mantarı açılabilir bırakmak istedim ama sıkı kapanmadığı için kargolama sırasında açılıp taşların içinden düşüp dağılmasından korktuğum için mantarı yapıştırıcı ile sabitledim.

 Sonra şişemiz kırmızı çantasının içine girip önce internette ünlü olup heyecan yarattı. :)

Sonra da sahibine kavuşup onu mutlu etti. Hatta sahibi bloğunda onun da içinde olduğu bir post yayınladı. :) 

İçine sevdiklerinizin fotoğraflarını ya da sevdiğiniz resimleri koyabileceğiniz, daha büyük şişe&kavanozlarla bunun gibi daha kapsamlı kompozisyonlar hazırlayabileceğiniz bu fikri deneyin derim ;)

Sevgiler,

Gökçe.

 Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)

Bu post da ilgini çekebilir ;)



6 yorum:

  1. amanın!! ne güzel olmuş öyle ellerine sağlık canımmm

    YanıtlaSil
  2. Zaten çok beğenmiştim şimdi değeri iki kat arttı benim için :) Valla ben önce el yapımı olmadığını düşünmüştüm sonra o kağıt nasıl girdi oraya öyleyse diye düşününce senin yaptığını tahmin etmiştim :) Ellerine sağlık ben çok çok beğendim gerçekten çok güzel bir düşünce Baş köşede yerini buldu bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir yorum almak ne kadar güzel. Beğenmene gerçekten çoook mutlu oldum. :)

      Sil