2 Ekim 2013 Çarşamba

Öğle Yemeği İçin Düştük Yollara

Haziran seyahatlarime dönüş yapıyorum. Günlerden Çarşamba, evlilik yıldönümümüzden bir gün önce doğayla başbaşa bir öğle yemeği yemek üzere yollardayız...

 
Altaussee'de bulunan Blaa Alm'a giderken yine Avusturya'nın evlerini ve yeşilini hayran hayran izliyor, fotoğraf makinamı elimden bırakamıyorum...



Dağ yamacında bulunan ve göle sıfır olan bu hotel favorim!!!


Ağaçların suya düşen yansımalarını hep sevmişimdir, dağın yansımasını da sevdim, biraz ürkütse de...

Göl kenarındaki kırmızı kayık sadece ressamların elinden çıkar sanırdım, meğer gerçekmiş...


Bu kilise de göle çok yakın, abartılardan uzak ve huzur verici idi.



Yine göl kenarındaki bir hotel.







Heryerden su fışkırıyor, sebepsiz değil bunca yeşillik...

Doğaya doyduk ama karnımız hala aç, neyseki restaurantın olduğu alana geliyoruz. İçeri arabayla girilmiyor, arabamızı parkediyoruz ve başlıyoruz yürümeye...

İşte kapıdan içeri giriyoruz, huzurlarımızda Blaa Alm!

Çok güzel diye bahsedilen  Blaa-Alm beni çok çok şaşırttı! Detayları başka bir postta anlatacağım, izlemede kalın ;)

                                                         Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)

                                                                                                               Bu post da ilgini çekebilir ;)

12 yorum:

  1. şahane!!! tek kelimeyle gitmek için can atıyorum umarım birgün yolum düşer ::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de tüm kalbimle oralara yolunun düşmesini diliyorum :)

      Sil
  2. Süper bir manzara ama bunda sizin objektifinizin de etkisi büyük sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, aslında profesyonel bir makina kullanmadığım için fotoğraflar istediğim gibi değil tam olarak. Ama fotoğraf çekmeyi çok seviyorum, severek yapınca da güzel şeyler çıkıyor ortada :)

      Sil
  3. Huzur verici bir yer.
    Ne güzel!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle. Heralde kullanılabilecek en doğru kavram: huzur verici :)

      Sil
  4. başka konu olmasın hep böle doğayı fotoğrafla bloğa koy ben bakarım.Hiç bıkmam.Allahım ne güzel yerler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zevkle :) Haziran seyahatlerimi yazmaya devam edeceğim, manzaraya hepbirlikte doyacağız ;)

      Sil
  5. şahane manzaralar bunlar.göl kıyısı yeşillik off off

    YanıtlaSil