21 Nisan 2014 Pazartesi

Sokaklar - Budapeşte

ŞEKİL A
Şekil A'da görüldüğü gibi yeni bir şehri keşfetme felsefem: "tabana kuvvet" :)

Sözkonusu seyehat tamamlanmış, 3 günde genellikle yürüyerek altını üstüne getirdiğimiz ve yaklaşik 2500 tane fotoğraf çektiğimiz Budapeşte aşık olunan şehirler listesinde yerini almıştır efendim.


Manzara, tarih, yemekler, alış veriş gibi turistik kategorilere girmeden önce cıvıl cıvıl sokaklarla anlatmaya başlamak istiyorum.

#antikacandir




Sarı tramvay ve Tuna nehri , muhteşem ikili !

Heykeller Heryerde!



Evet heykellere ayak uydurmak artik bir Gökçe klasiği  :)


Binalara hayran kalınınca günü kol ve boyun kas ağrıları ile tamamlaya saşmamalı :)

En sevdiğim binalardan biri: Muhtesem Tuna Nehri ve Chain Bridge manzarali Four Seasons Hotel





Her yerde park, her parkta tatlı köpüşler! En sevdigimmm!




#direnağaç


Detaylarına başka bir postta gireceğim rüya gibi olan parlemento binası.



Avrupa`nin vazgecilmezi sarap...




Diktatörleri sevmiyoruz NOKTA.

Japonların fotoğraf çekme&çekilme aşkı bir başka... 


Daha çook fotoğraf var ben onları ayıklarken siz çok güzel bir hafta geçirin, tamam mı?!

Sevgiler,

Gökçe.

 Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)

Bu post da ilgini çekebilir ;)

8 yorum:

  1. bebişlere ve köpüşlere bakakaldım bir süre
    ama genelde fotolar harika :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakılmayacak gibi değillerdi zaten :) Teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  2. eğlenceli bir post olmuş :) devam..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel fotolar çekmişsiniz :) biliyormusun budapeşte benim beğenmediğim şehirler arasında, nedense hiç sevip beğenmedim :S Güzel vakit geçirmenize sevindim, hava da çok guzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa hava güzel degil miydi acaba sen Budapeste´de iken? Cok sasirdim begenmemene. Ben özellikle Tuna Nehri`in aksam manzarasina doyamadim.

      Tarihi binalari cok saglikli korumuslar ve Tuna Nehri´ni diger sehirlere göre cok daha güzel degerlendirmisler bence.

      Klasik, "renkler ve zevkler..." diyerek sana koccaman sevgiler gönderiyorum :)

      Sil
  4. Cok eglenceli anlatmissiniz bayildimmmm :))))

    YanıtlaSil