19 Aralık 2014 Cuma

Christmas Gelebilirsin Hazırım :)

Hediye satın alırken "Hediyenizi paketleyelim mi?" sorusuna "hayır" cevabı veren kaç kişiyiz? :)

Yine tüm hediyelerimi özenle sectim ve her sene oldugu gibi onlari tek tek büyük bir zevkle kapladim. Bu sene zamanim kisitli oldugu icin kaplama konusunda gecen seneki kadar iddiali degildim ama yine de  icime sindiler.




Eee Fenerbahceli "adam"in fenerbahceli paketi olmaliydi. (biri 2.5 biri 3.5 yasinda:))
Yves Roccher her sene bu aralar paket süslemeleri hediye ediyor. Bu seneki hediyesi isim etiketleriydi. Hediyeleri birbirine karistirip tatsiz sürprizler yasamamak icin cok iyi bir fikir.

Christmas demek kirmizi demek, ısıltı demek... Paketin ön ve arkasina yapistirdigim piriltili etiketler yine Yves Rocher`in gecen seneki hediyesi.

Hala kese kagidini cok seviyor ve kirmizi ile kese kagidini cok yakistiriyorum. Ugurböcekli fiyonk figürü bana gelen bir Pasabahce hediyesinden.



Bu figür ise bir cikolatadan! Evet fazlasiyla cöpcüyüm! :) Cöpe atmayip sakladigim parcalari degerlendirmeye bayiliyorum!

Sanirim bu seneki en büyük kurtaricim bu isiltili etiketler oldu. Gözüme sade görünen paketleri önceki senelerdeki gibi rafya ve kurdelelerle renklendirmek yerine bu sene etiketleri tercih ettim.

Eger bir kisiye iki tane hediyem varsa asagidaki gibi kombinler yapip paketleri birbirine sabitledim.

Kese kagidini desenli kesen makasimla sekillendirdim. Ilham kaynagim gecen sene gördügüm bir pinterest fotografiydi, kendisi burada.

Bu parca da gözüme bir ucuzlukcuda takilan minik kesekagidi torbalarindan ortaya cikti. Paketin üstünü bant yerine yine isiltili etiketle kapatip rafya ile paketi renklendirdim.

Bu minik cantacik da yine bana gelen bir hediyeden kalma. Pembe kurdele ile tamamladigim paket cok romantik oldu.

Yine Christmas diye bagiran bir paket. Elimdeki kirmizi krapon kagidinin üzerine seffaf hediye kagidi kullandim. Eskilerden kalma altin rengi bir rafya paketi tamamladi.


Hem önü hem de arkasi hareketli bir baska paket daha. Internette karsilastigim bu minigin fotografina hastayim. Salas bir görüntü yakalamak istedigim bu pakettin arkasinda bu fotografi kullandim. Önde yine desenli kesen makasim ve gecen seneden kalma beyaz seritli kirmizi favori kurdelam bana yardimci oldular.


Bu pakete bir de not düsmek istedim. Sertce bir kagida makasimla sekil verdikten sonra kagidin bir tarafina notumu düserken diger tarafina piriltili etiketlerden yapistirdim.

Artik burasi evimin en sevdigim kösesi :) 

Bu da benim erken gelen Christmas hediyem. Kendisi burada tembellik yapmadigi zamanlarda kapı süsü görevini basariyla yerine getiriyor.
Dünyanin en kücük Christmas ağacı sen olabilir misin acaba? :)


Heyecanla hediyelerimizin sahiplerine kavusmalarini beklerken hediyelerini kendi paketleyenlere iyi eglenceler diliyorum! :)


Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)

Bu post da ilgini cekebilir ;)


3 yorum:

  1. İçim açıldı..ne kadar özenli ne kadar hoş olmuş..ben de çöpçüyüm :) onu bunu saklıyorum mutlaka kullanırım diye..kese kağıtları benim de favorim ..
    mutlu haftasonları

    YanıtlaSil
  2. Merhaba

    El emeği hediyeler çok harika ;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel hazırlanmış paketler bunlar.. Sahipleri çok şanslı.. Şimdiden iyi seneler..

    YanıtlaSil